PL EN

Kontakt z APO

Poniżej znajdują się e-mail'e kontaktowe do APO:
  • biuro[małpa]toproste.pl - mail do biura
  • pomoc[małpa]toproste.pl - wszystkie pytania, prośby, zgłoszenia poważnych błędów, które nie powinny znaleźć się na forum (ze względu na to, że ktoś może je wykorzystać).
    Proszę również wysyłać tutaj zgłoszenia oszustw, skradzionych postaci, wszelkich transakcji, które łamały regulamin. Pamiętajcie jednak, że nie ponosimy odpowiedzialności za takie transakcje i często, z powodu braku dowodów - nie będziemy w stanie pomóc. Każdy mail będący zgłoszeniem oszustwa/kradzieży musi zawierać dowód.
  • pacc[małpa]toproste.pl - wszelkie sprawy dotyczące Premium Account, problemy z płatnościami, opóźnienia w dostarczeniu płatnego konta, pytania o możliwości promocyjnego konta, sugestie dotyczące PACC.. i inne pytania tego typu.
    Wiadomości niezwiązane z Premium Account wysłane na podany wyżej mail nie będą rozpatrywane. Tak więc prosimy o niespamowanie pod ten adres w innych sprawach - jedynym dozwolonym tematem jest PACC.
  • kontakt w grze - po wciśnieciu Ctrl+R, pojawi się okienko, gdzie możesz prywatnie zgłaszać problemy do GameMasterów, tutorów - po wysłaniu wiadomości należy czekać na odpowiedź (czasem zdarza się, że nikt nie odpisuje ponieważ aktualnie nikogo z ekipy nie ma lub są zajęci czymś innym)